מדיניות החזרות:
האם ניתן להחזיר בגד ים?
כן, ניתן להחזיר במידה ולא עברו 14 ימים מיום קבלת המשלוח ומדבקת ההיגיינה מודבקת על בגד הים ולא נעשה בו שימוש או פגם. יש לארוז את בגד הים בחבילה המקורית, יחד עם תעודת המשלוח וצירוף קבלה.
אחרת, לא יתאפשר זיכוי כספי.
על החזרת הפריט יש להודיע לשירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל שלנו:
info@matchymatch.co.il
או דרך הוואטסאפ במספר טלפון: 054-578-0300
איך ניתן להחזיר את בגד הים?
אופציות החזרה:
אופציה א'- החזרת הפריט בחינם במחסנים שלנו בת"א.
יש לתאם את ההחזרה מראש מול שירות הלקוחות שלנו.
יש לארוז את בגד הים בחבילה המקורית, יחד עם תעודת המשלוח וצירוף קבלה.
אחרת לא יתאפשר זיכוי כספי.
אופציה ב'- החזרת הפריט תתבצע ע"י שליח מטעמנו בעלות של 30 ש"ח.
יש לארוז את בגד הים בחבילה המקורית, יחד עם תעודת המשלוח וצירוף קבלה.
אחרת לא יתאפשר זיכוי כספי.
תוכלו לבחור בין שתי אופציות:
1. זיכוי כספי לאשראי בניקוי 5% מגובה העסקה.
2. קרדיט לאתר ללא הגבלת זמן. במידה ובחרת לקבל קרדיט לאתר והחזרת את הפריט במשלוח, נזכה אותך על עלות השליחות.
זיכוי כספי יבוצע כ 5 ימי עסקים לאחר קבלת החבילה למחסננו.
לא יתאפשר זיכוי על דמי המשלוח.
פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצעים או באמצעות קוד קופון, ניתנים להחזרה/ החלפה תוך 48 שעות מיום קבלת המשלוח באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל או בוואטסאפ.
במידה ונקנה סט של 2 בגדי ים בהנחה ותרצו להחזיר בגד ים אחד מתוך השניים, תחוייבו על בגד ים שאתם משאירים אצלכם מחיר מלא ותזוכו על בגד הים שתחזירו את יתרת הסכום.
מדיניות החלפות:
אם הזמנתי מידה לא נכונה איך אפשר לבצע החלפה?
ניתן ליצור קשר עמנו בכתובת המייל info@matchymatch.co.il שבו יצויין פרטי קשר, שם הדגם והמידה הרצויה שאליה תרצו להחליף.
ההחלפה יכולה להתבצע ב 2 דרכים:
אופציה א' חינם – הגעה למחסנים שלנו בת"א עם הפריט אותו תרצו להחליף בתיאום מראש מול שירות הלקוחות שלנו (שימו לב, לא תתאפשר מדידה). ההחלפה תתאפשר רק במידה והפריט תקין ולא נעשה בו שימוש ו/או פגם ו/או נזק, מדבקת ההיגיינה מודבקת על גבי התחתון יחד עם תעודת המשלוח והאריזה המקורית.
במידה והמוצר הוחזר לא כאמור בסעיף זה, המשתמש לא יהיה זכאי להחלפת המוצר ו/ או זיכוי כלשהו.
אופציה ב' חינם– החלפת פריט באמצעות שליח מטעמנו. השליח יקח את הפריט שתרצו להחזיר. ההחלפה תתאפשר רק במידה והפריט תקין ולא נעשה בו שימוש ו/או פגם ו/או נזק, מדבקת ההיגיינה מודבקת על גבי התחתון יחד עם תעודת המשלוח והאריזה המקורית. במידה והמוצר הוחזר לא כאמור בסעיף זה, המשתמש לא יהיה זכאי להחלפת המוצר ו/ או זיכוי כלשהו.
במידה והמוצר הגיע תקין על פי הדרישות אנו נשלח מטעמנו שליח עם הפריט החדש.
החלפה חינמית תתאפשר פעם אחת.
החלפה נוספת תחויב ב30 ש"ח.