contact us

צרו איתנו קשר לכל שאלה

FAQ

שאלות נפוצות

מה מדיניות המשלוחים?

משלוח חינם בקנייה מעל 499 ש"ח!
משלוח עד הבית בעלות של 30 ש"ח עד 7 ימי עסקים (לא כולל את יום ביצוע ההזמנה).


אופציה לאיסוף עצמי ממחסננו בת"א בתיאום מראש מול שירות הלקוחות: 054-578-0300
שימו לב, לא ניתן יהיה לבצע מדידה, איסוף בלבד.

מה מדיניות ההחזרות/החלפות?

האם ניתן להחזיר בגד ים?
כן, במידה ולא עברו 14 ימים מיום קבלת המשלוח ומדבקת ההיגיינה מודבקת על בגד הים ולא נעשה בו שימוש או פגם. יש לארוז את בגד הים בחבילה המקורית, יחד עם תעודת המשלוח צוירוף קבלה.
אחרת, לא יתאפשר זיכוי כספי.
על החזרת הפריט יש להודיע לשירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל שלנו: mmm.matchymatch@gmail.com
או דרך וואטסאפ במספר טלפון:
054-578-0300

זיכוי כספי יבוצע כ 5 ימי עסקים לאחר קבלת החבילה למחסננו.
לא יתאפשר זיכוי על דמי המשלוח.

פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצעים או באמצעות קוד קופון, ניתנים להחזרה/החלפה תוך 48 שעות מיום קבלת המשלוח באמצעות שליחת מייל או יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו. כל עלות המשלוחים בהחלפה/ החזרה מבוצעים על חשבון הלקוח.

איך פונים לשירות לקוחות?

ניתן ליצור קשר עמנו בכתובת המייל mmm.matchymatch@gmail.com

או בטלפון: 054-578-0300
שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00
במספר טלפון: וואטסאפ בלבד

מה זה ״נקודות״ ואיך צוברים?

כחלק ממועדון הלקוחות שלנו ניתן לצבור נקודות שיוכלו לשמש אותך כבר ברכישה הבאה - כל נקודה שווה לשקל!

איך נרשמים? לחצי בתפריט הראשי על ׳התחבר/הרשם׳ ועקבי אחר ההוראות (ההצטרפות ללא עלות)

האם יש אחריות על בגדי הים?

יש אחריות של 12 חודשים על בגדי הים.

אנו לא ניקח אחריות על פגמים הנגרמים כתוצאה משימוש לא תקין במוצר, כגון: כביסה וייבוש לא על פי הוראות השימוש, כתמים ושינוי צבע הבד, כתמים ממוצרים המשמשים להגנה/שיזוף הגוף.

ניתן ליצור קשר עמנו בכתובת המייל mmm.matchymatch@gmail.com

או בטלפון:  054-578-0300

שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00